fbpx

Efficiënt, doelgericht en eenvoudig werken ✅

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg – Nee, dat is zeker geen uitspraak van mij! Ik hou wel van een beetje gek namelijk. Wat ik wel zou kunnen zeggen; doe maar simpel, dan is het al ingewikkeld genoeg! Hoe eenvoudiger je het voor jezelf kunt maken, hoe sneller je iets ook blijft doen en doorzet. En in het geval van de marketing voor je bedrijf ben ik daar dan ook een groot voorstander van! Alleen wanneer je consistent iets doorzet zal het echt succesvol zijn. Of het nu gaat om consistent video content delen of om te beginnen met één advertentie en deze stapje voor stapje optimaliseren en uitbreiden. Liever één advertentie waar een doordacht plan achter zit (bijvoorbeeld met landingspagina en email-funnel), dan grote campagnes waar uiteindelijk niets uitkomt.

Naast simpel en eenvoudig hou ik ook van efficiënt en doelgericht werken. Mijn hoofdkantoor bevindt zich in Leogang, Salzburg, Oostenrijk. Daarom werk ik voornamelijk online en stiekem vind ik dit ook erg efficiënt. Zo hoef ik niet eerst een uur in de auto te zitten, te wachten op de koffie (of in mijn geval thee) en dan pas te beginnen met een gesprek. Nee, doe mij maar gewoon een video call waarin we snel to the point komen en zo snel mogelijk aan het werk kunnen. Met klanten waarmee ik langer samenwerk, spreek ik uiteindelijk wel graag ook een keer in Nederland af. Ik ben namelijk nog regelmatig in Nederland te vinden en ik wissel familiebezoekjes graag met gezellige en nuttige werkafspraken af. 

Inhoudelijk vind ik het ook belangrijk om altijd doelgericht te blijven. Wat is het doel van een video serie? Waarom maken we deze Q&A video? Wat is de doelstelling voor een advertentiecampagne? Door hier van te voren goed over na te denken, is het maken van de video of advertentie veel gemakkelijker en ook achteraf zijn de resultaten van een campagne of andere acties veel duidelijker te meten en beoordelen.  

>> een voorbeeld van mijn werkwijze en dat ik graag efficiënt en dus ook graag gefocust werk is mijn e-mail handtekening. Ik heb deze zin toegevoegd en het komt supergoed aan bij mijn klanten. Wil jij ook niet ieder uur je mail hoeven checken en dit op een eenvoudige manier communiceren? Gebruik mijn signature dan graag als inspiratie. 

Gratis inspiratie

10 voorbeelden van hoe bedrijven video succesvol inzetten

Laat je inspireren door hoe andere bedrijven het al hebben aangepakt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij precies hetzelfde gaat doen, maar je hoeft het wiel ook niet helemaal zelf uit te vinden. Kijk naar welke mogelijkheden er zijn en goed werken en vertaal dit naar je eigen bedrijf en unieke verhaal.

Contact

📥 hoi[at]hannekepoelman.nl

☎️ +43 6764606823